Information från Bredbandsbolaget

Ett antal boende har blivit felaktigt debiterade för kanalpaketet T3-Stor som enligt överenskommelse med Bredbandsbolaget ska vara kostnadsfritt fram till och med 2015-04-16.
Bredbandsbolaget kommer från sin sida automatiskt reglera det felaktiga belopp som debiterats med ett avdrag på kommande fakturor. De som blivit drabbade av detta kommer i början av oktober månad få en ytterligare felaktig faktura som de ska bortse från. Det kommer efter några dagar komma en justerad faktura där denna avgift är reglerad. De drabbade kommer erhålla ett informationsbrev från Bredbandsbolaget som innehar ytterligare information om det som inträffat och hur åtgärd för detta kommer fungera.
Bredbandsbolaget kommer även kontakta ett visst antal boende för byte av TV-plattform. De som påverkas utav denna förändring kommer bli kontaktade per telefon av Bredbandsbolaget.

Finns det frågor kring något ovan kontakta Bredbandsbolaget.