Information från Bredbandsbolaget

I samband med upphörande av tidigare överenskommelse gällande ersättning i form av kostnadsfritt tv-paket T3-stor i 12 månader, har felaktigheter med faktureringen uppstått i samband med övergången till ert ordinarie tv-paket.
Vi har påbörjat rättelser av fakturor den 15/4 2016 och ni som har fått felaktigheter kommer under vecka 16 att få en justerad fakturakopia hemskickad. Ni drabbade och som betalar via e-faktura eller bankgiro skall inte betala in den senaste fakturan, utan betala den justerade fakturan.
Om du av en händelse har råkat betala in en faktura eller felaktigt belopp så kommer detta att regleras automatiskt mot kommande fakturering.
Om du inte betalar något till oss så kommer vi att kontakta dig för en återbetalning.
Ni med autogiro kommer att automatiskt få korrekt dragning från ert konto vid förfallodatumet och kan med det se justerade fakturakopian som en bekräftelse på vår rättelse.
Skulle vi inte få tag på just dig så kommer vi att göra återbetalningen i form av avi som skickas hem till abonnemangsadressen.

Med vänlig hälsning
Bredbandsbolaget
Kim Forsberg

Årsstämma 2016

Samfällighetens årsstämma äger rum onsdagen den 25 maj, 2016 kl. 19.00, i Beckombergaskolans matsal.

Nedan finner ni allt material till stämman.

Kallelse stämma 2016

Motion nr 1

Styrelsens svar på inkomna motioner till 2016 års föreningsstämma

Förvaltningsberättelse 2015

Trafikgruppens analys

Proposition 1 – Väggupp

Proposition nr 2 – Presentation av underhållsplan

Ny entreprenör markskötsel samt presentation

Presentation av överenskommelsen med NVB

Debiteringslängd 2016

Total budgetförslag 2016 med resultat med fördelning mellan GA

Revisionsberättelse 2015

Årsavslut 2015

Valberedningens förslag på styrelse, revisor samt valberedning för 2016

Varmt välkomna till stämman!

Ny markentreprenör på plats from 2016-05-01

Styrelsen kan med glädje meddela att det efter ett mycket gediget arbete tecknats ett nytt avtal för samfälligheten med Svensk Markservice AB avseende drift och underhåll av mark och gemensamhetsanläggningar. Mer information kommer på årsstämman som kommer att äga rum den 13 april kl 19:00.