Kallelse ordinarie årsstämma 2022

Välkommen till årets föreningsstämma som hålls 27 april 2022 kl 19:00 i Beckombergaskolans matsal. Kallelse har delats ut till samtliga medlemmar i brevlådorna. Vi kommer även i år erbjuda möjlighet att delta i stämman via videolänk. Länk till mötet finns i dokumentet Kallelse och dagorning nedan.

Motioner och styrelsens svar på motionerna:

Valberedningen kommer lägga fram förslag till arvode åt styrelse och revisor under stämman. Valberedningen presenterar då också förslag på kandidater för ordinarie styrelseledamöter samt suppleant till styrelsen. Den som vill engagera sig i styrelsen kan höra av sig till valberedningen eller styrelsen som kan förmedla kontakten.

Medlemmar som har erlagt betalning av aviserade och förfallna avgifter till samfällighetsföreningen har rösträtt på stämman. Samtliga medlemmar kommer prickas av enligt debiteringslängd vid ankomst till stämman. Om medlem inte kan delta har man rätt att ge fullmakt åt annan medlem att rösta vid stämman. En röstberättigad medlem kan endast ha en fullmakt – inte fler – att rösta för annan medlem. Fullmakt kan endast nyttjas då medlem deltar i stämman på plats och inte via videolänk. Använd gärna nedan dokument för fullmakten.